اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۶ ق.ظ

درون ِ کم حرف شده ی این روزهایم ..

انگار ک این متن نیمه کاره باشد. نه ؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۱
عین. کاف.

نظرات  (۵)

بالاخره این ترم خیلی خیلی سختم تموم شدو من با یه کوله بار خستگی و یه کارنامه درخشان برگشتم خونه،وقتی فکر میکنم که چه دوران سختی رو گذروندم یه لحظه به خودم افتخار میکنم:)باریکلا چه خوب اناتومی یاد گرفتی:) راستی این پهلو به پهلو شدنت از پرخوابی نیست احتمالا؟تجربه نشون میده ادم هر چقدرم پهلو به پهلو شه از 14 ساعت بیشتر نمیتونه بخوابه:) حالا چی هست این قطار جملات و لغات؟؟؟
نویسنده:

رسیدن بخیر خانوم!

اصن از فکر اینکه  یه روزی باید این روزای تورو بگذرونم نفسم میگیره ..

تیکه ت هم یادت میمونه..  قطارم اگه راه افتاد مکتوب میکنم میدم خدمتتون : )

چه کس می داند که تو در پیله ی تنهایی خود تنهایی ؟

چه کسی می داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ؟

پیله ات را بگشا ....تو به اندازه یک پروانه زیبایی

نویسنده:

.. ..

 

آدم هــا لالــَـت مـی کـننـد ، بـعد هـی مـی پـرسـنـد :" چـــــــرا حـــــــرف نــمـی زنــی ؟؟! "ایـن خـنـده دارتـریـن نـمـایـشـنـامـه ی دنـیــاسـت . . . !
نمیدانی،
چه دردی دارد!
وقتی …
حالم …
در واژه ها هم نمی گنجد …!
یکم این پستت علمی بود:D.
زیر سیکل مینوشتی خوب!!
اینکه فکر میکنی پست ناتمومیه به خاطر این که همش کلاف های سردرگم افکارت بودن که اینجا نوشتی...
پیش به سوی یک ترک جدیدامیدوارم از ماه رمضونو تابستونت خوب استفاده کرده باشی:)

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی