اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۳ ب.ظ

پایان تکاپوها: دولت اعتدال!!

 

دردها و حرفایی که هست رو زدم به  خودمون .. و جاش اینجا نیست ..

صرفاً یه موضوع در حد عموم خیلی  برام جالب و سواله ..

واقعاً چ توجیهی دارید که این انتخابات رو سالم و بسیار دموکراتیک و آزاد می دونید ولی 88 رو نه ..

هی روزگار .. عجب میچرخی تو !

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
عین. کاف.

نظرات  (۵)

من توجیهشونو شنیدم...میگن نظام این بار جرات نداشته تقلب کنه چون مردم پدرشونو درمیاوردن...میگن سال 88 ،11 میلیون تقلب کردن اما این بار ترسیدن...میگن سال 88 احمدی نژاد دستش تو وزارت کشور بوده و تونسته تقلب کنه اما حالا نه...جالب تر اینکه میگن تو این چند روز اخیر احمدی نژاد اقرار کرده که 88 تقلب شده و روی تله تکس ایران هم خبرش زده شده...میگن اصولگراها بیرون نریختن چون اقلیت بودن عین 88...ومن چقدر سعی کردم که قانعشون کنم.....و چقدر خستم

نویسنده:

       قانع کردن نمیخواد عزیزم ..

در خانه اگر کس است یک حرف بس است ..

ادعا و حرف که کنتور نمیندازه .. خرج نداره ..

منم میتونم از الان تا خود شب یه مشت ادعاهای عجیب غریب بی سر و ته و بی سند و مدرک کنم ..

کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد .. کسی که خودشو بخواب زده اما ..

ولی خب خیلی تو این چند سال حس سرکوب شده دارن بذار خالی کنن خودشونو یکم عب نداره ..!

(احمدی نژادم اگه سلامت عقلی داشت و برای حرفاش اعتباری مونده بود که وضع ما این نبود الان .. )

 

خسته نباشید دوست ناشناس اما حرف زدن با آدم های احمق هیچ فایده ای نداره چون اونا سعی میکنن تا حد خودشون پایین بکشنت و بعد هم قانعت کنن!!
*****
طفلی شماها تازه امروز امتحاناتون شروع میشه؟!!
ایشالا که موفق باشید فکر کنم اولیش فیزو باشه نه؟!:D

نویسنده:

شما خودشو ناراحت نکن ..

یکم هم آمار بگیر وقت کردی : )

آخه نمیزارن یه آب خوش از گلومون پایین بره که:)
من ؟آمار؟!!بهم میاد اصن؟
آخه هر دفعه به فاطمه چیزی میگفتی کیا بریم فلان جا حوصله نداشت میگفت فیزیو دارم:D
(ایشالا فاطمه که این دورو برا نیماد؟!!!)

آمار چیه خواهر؟
ما خانوادگی با هم صادق و خاکیم اصلا نفس میکشیم به هم میگیم ;)
ینی واقعا رفتی که بیای ها !
خرخون بازی در نیار دیگه.از من یاد بگیر:جلسه 8 تازه تموم کردم.فردا هم کلا تو قطارم پس فردا هم که امتحانه....و من همچنان اللللاف.
احتمالا جلسه 15 خود به خود حذف شه...
نویسنده:
       الان که امتحانا تموم شده بیا نظرتو بگو عزیزم ..

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی