اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

نو شدن زمان می برد ..

اینجا ..

از آنجا شروع شد که من گفتم:
من اینجا -یعنی توی این فضای مجازی-
بیشتر خودم هستم ..
و شنیدم:
خب خودتان را عوض کنید،
خودی که به درد خدا نخورد، بی خود است ..
گفت خودش را می گوید اما ..
من را می گفت.
و از آن روز این قصه آغاز شده است
و این داستان ادامه دارد ..

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۳۹ ق.ظ

و این تازه سلام ماجرا بود ..

دو کوهه ..

دو کوهه ..

هرچه سع ی میکنم از این قریب به یک هفته چند خط بردارم و اینجا بنویسم نمیشود که نمیشود ..


تنها بقول شما: 

درپی این داغ شدن ما سردی هست ..

راه اینست که پخته شویم .. بپزیم خودمان را ..


آنوقت هی بیا و فووت کن و پنکه و کولر روشن کن ..

داغ نیستیم که یخ کنیم .. پخته ایم ..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۴
عین. کاف.

نظرات  (۶)

".. من هرگز اجازه نمی دهم که صدای حاج همت در درونم گم شود. این سردار خیبر ،قلعه ی قلب مرا نیز ، فتح کرده است .. "

(بامن سخن بگو دوکوهه -
سید م.آوینی )
نویسنده:
اما حقیقت اینست که زمان ما را با خود برده
و شهدا مانده اند ..
میدونستم رفتی،شاید میومدم،با 1تیر هم همسفر تو میشدم شاید،هم جناب معینیان حتما!
+معرف حضور نیستن
نویسنده:
باید مفصل ببینمت گمونم ..
دور "تر" شدیم و نامفهووم ..
سلام ...
با کربلای دل ها به روز هستم...
چند تا فایل کم حجم هم گذاشتم برای دانلود...
و همچنین 3 تا فیلم توی ستون وب گذاشتم..
ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نگذارید...
یاعلی...
عکس ها با دخالت های لحظه به لحظه ی من اما توسط دوستم -ملیحه- گرفته شدند
"صحابه‌ای ب پیامبر گفت : ایمان‌م ضعیف شده است، در جوار سخنان بزرگوار شما سرمست می‌شوم و عزمم برای مبارزه با شیطان دوچندان می‌شود اما چند مدت که می‌گذرد هیچ اثری از آن احساس در من نیست ، پیامبر لبخندی می‌زنند و می‌گویند ای مرد ، اگر این روح معنوی در تو تداوم داشت که پیامبر باید تو باشی و نه من ، مهم آن است که این گذارهای معنوی در تو تحول آنی ایجاد کنند یا عبرت ابدی "

نقل ب مضمون از ی روحانی بالا منبر
نمی گی دلش میخاد آدم؟

: |
نویسنده:
ایشاالله دانشجویی بری عزیزم ..

دیدگاه شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی